12-12-2018 09:07
@Klakaj Rozumiem, że w sytuacji gdy mamy awarię, korzystanie z bankowości internetowej jest uciążliwe bądź niemożliwe. Staramy się minimalizować jej oddziaływanie na użytkowników. Wiem, że funkcjonalności które na codzień są normalną częścią Waszej pracy, są wam niezbędne. Czasem musimy jednak dokonać wyboru, udostępnić system bez jakiejś funkcjonalność czy wydłużyć czas niedostępności. Myślę, że każda z podjętych decyzji ma swoje za i przeciw. Chcielibyśmy nie musieć podejmować takich decyzji, ale niestety, takie jest życie.
06-05-2021 11:08
07-05-2021 10:58
Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do modułu Makler zadzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Aktualnie aplikacje maklerskie działają prawidłowo.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |