Odpowiedz

Re: Znowu problemy?

@Klakaj Rozumiem, że w sytuacji gdy mamy awarię, korzystanie z bankowości internetowej jest uciążliwe bądź niemożliwe. Staramy się minimalizować jej oddziaływanie na użytkowników. Wiem, że funkcjonalności które na codzień są normalną częścią Waszej pracy, są wam niezbędne. Czasem musimy jednak dokonać wyboru, udostępnić system bez jakiejś funkcjonalność czy wydłużyć czas niedostępności. Myślę, że każda z podjętych decyzji ma swoje za i przeciw. Chcielibyśmy nie musieć podejmować takich decyzji, ale niestety, takie jest życie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 13 (3 304 wyświetleń)

Re.: Znowu problemy?

Aplikacja Makler od wczoraj pokazuje „ We are sorry but the Makler application is unavailable at the moment.” a dostęp do wiadomości i notyfikacji został zablokowany. Czy ta aplikacja działa przez chociaż jeden miesiąc ciągiem bez wyrzucania błędów systemowych...
Odpowiedz
0 Lajków
Memphis_
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
06-05-2021
Wiadomość 12 z 13 (2 081 wyświetleń)

Re.: Znowu problemy?

Jeżeli nadal występuje u Ciebie problem z dostępem do modułu Makler zadzwoń na infolinię biura maklerskiego nr 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Aktualnie aplikacje maklerskie działają prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 13 z 13 (1 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy