11-08-2021 00:55
11-08-2021 23:47
Jeżeli zmienisz numer telefonu do autoryzacji, to od tej pory wszelkie wiadomości dotyczące realizowanych dyspozycji będziemy Ci wysyłać na nowy numer telefonu. Powinieneś jednak dodatkowo zmienić swój numer telefonu do kontaktu. Znajdziesz go i zmienisz w bankowości internetowej Moje ING. Naciśnij po zalogowaniu na swoje imię i nazwisko, następnie wybierz Moje dane > Dane osobiste. Tam możesz zmienić numer telefonu do kontaktu.
17-09-2023 05:12
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |