11-08-2021 00:55
11-08-2021 23:47
Jeżeli zmienisz numer telefonu do autoryzacji, to od tej pory wszelkie wiadomości dotyczące realizowanych dyspozycji będziemy Ci wysyłać na nowy numer telefonu. Powinieneś jednak dodatkowo zmienić swój numer telefonu do kontaktu. Znajdziesz go i zmienisz w bankowości internetowej Moje ING. Naciśnij po zalogowaniu na swoje imię i nazwisko, następnie wybierz Moje dane > Dane osobiste. Tam możesz zmienić numer telefonu do kontaktu.
17-09-2023 05:12
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |