24-03-2020 19:38
Rzeczywiście zgadzam się z wami, jest to bardzo duży problem przy dokonywaniu płatności podatkowych. Za każdym razem trzeba wpisywać ten rachunek.
Ja próbowałam dodać do odbiory ale pojawia się taki komunikat ''Nie możesz dodać numeru indywidualnego rachunku podatkowego do odbiorców "
29-03-2020 08:24
16-04-2020 20:21
Nadal nic?
Oj, oj ING. A miałem wasz system za innowacyjny i zawsze na czasie.
16-04-2020 20:24
@matfiej A własnie, że nie. Po zrealizowaniu przelewu na mikro rachunek, masz możliwość zapisania go
24-04-2020 14:22
Bardzo fajnie, ale czy można to gdzieś indziej też zapisać, czy jak się przeoczyło tę opcję, to trzeba czekać miesiąc do następnego przelewu na mikrorachunek?
25-04-2020 14:28
mareksl, opcja jest dostępna tylko po wykonaniu płatności podatkowej, więc musisz zaczekać do następnego przelewu 😉
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |