Bankowość internetowa

Odpowiedz

Zaświadczenie o zamknięciu zobowiązania- kredyt gotówkowy

Witam,

 

nie mogę znaleźć odpowiedzi w jaki sposób zamówić zaświadczenie o zamkniętych kredytach gotówkowych. Czy można je gdzieś zamówić poprzez bankowość internetową czy trzeba przejść się do oddziału? Jaki jest koszt takiego zaświadczenia oraz czy istnieje możliwość umieszczenia informacji o spłacie kilku zobowiązań na jednym dokumencie? (podejrzewam, że nie Emotikon: Mrugający ) W jaki sposób jest dostarczane? Do oddziału banku, mailowo czy na adres korespondencyjny? Czy przy wizycie w banku można otrzymać takie zaświadczenie od ręki czy jest jakiś czas oczekiwania?

 

Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
Ruda
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-09-2018
Wiadomość 1 z 2 (10 005 wyświetleń)

Re: Zaświadczenie o zamknięciu zobowiązania- kredyt gotówkowy

Ruda zaświadczenie o spłaconym zobowiązaniu zamówisz przez zakładkę "Wiadomości" w Moim ING. 
Jeśli zamawiasz zaświadczenie o spłaconej pożyczce:

  • przed upływem nie więcej niż 6 miesięcy od dnia całkowitej spłaty - zapłacisz 20 zł,
  • po upływie 6 miesięcy od dnia całkowitej spłaty - zapłacisz 30 zł.

Wystawiamy osobne zaświadczenia do każdej pożyczki. Czas oczekiwania wynosi do 7 dni. 
Dokument możemy wysłać do Ciebie w Moim ING, na adres do korespondencji lub do dowolnego oddziału. 
W oddziale nie uzyskasz zaświadczeń podczas jednej wizyty. 

Pamiętaj, aby w wiadomości w Moim ING podać informacje o kredytach a także numer konta, z którego mamy pobrać opłatę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (9 956 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy