Odpowiedz

Wskaźnik realizacji warunku zwolnienia z opłat

Witam,

Myślę że świetnym pomysłem byłoby wprowadzenie do aplikacji i bankowości Internetowej wskaźnika, który wskazywałby klientowi ile jeszcze musi wydać kartą, lub ile wpływów na konto jeszcze jest potrzebne, aby został zwolniony z opłaty za konto/kartę. Podobny wskaźnik widziałem w banku Millennium. Obecnie w INGmogę sprawdzić tylko czy jest aktualnie prognozowana jakąś opłata do pobrania, jeśli spełnię warunki, opłata znika, ale po pierwsze fajnie byłoby widzieć tą informację z poziomu strony głównej bankowości Internetowej, po drugie bardzo przydatna byłaby informacja typu: zapłać jeszcze kartą XX,XX zł, lub brakująca kwota wpływów zwalniająca z opłaty za konto wynosi XX,XX zł.
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (2 041 wyświetleń)

Re: Wskaźnik realizacji warunku zwolnienia z opłat

Dziękujemy za Twoją sugestię. Prowizje prognozowane dotyczące konta i karty do konta, o których piszesz, znajdziesz w szczegółach konta w Moje ING w zakładce Moje finanse->Konta->Twoje konto. Natomiast, informację o płatnościach kartą, które zwalniają z opłaty prezentujemy w szczegółach karty. 

 

Szczegóły karty znajdziesz w bankowości Moje ING w zakładce Moje finanse->Karty i płatności telefonem->Twoja karta. Możesz tam sprawdzać, ile wydałeś kartą w aktualnym okresie rozliczeniowym. Sprawdzisz też ile jeszcze brakuje, aby nie było opłaty miesięcznej za kartę. 

 

Jeżeli zrobisz wystarczające transakcje, zobaczysz informację o braku opłaty. Poniżej zobaczysz również informację o Twoich płatnościach kartą za poprzedni miesiąc. Miesiąc rozliczeniowy liczymy od 29-go do 28-go następnego miesiąca. Wyświetlamy informacje o tym oraz o kwocie ewentualnej opłaty, również w szczegółach karty.
 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 014 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy