13-05-2021 09:42
14-05-2021 15:35
Dziękujemy za Twoją sugestię. Prowizje prognozowane dotyczące konta i karty do konta, o których piszesz, znajdziesz w szczegółach konta w Moje ING w zakładce Moje finanse->Konta->Twoje konto. Natomiast, informację o płatnościach kartą, które zwalniają z opłaty prezentujemy w szczegółach karty.
Szczegóły karty znajdziesz w bankowości Moje ING w zakładce Moje finanse->Karty i płatności telefonem->Twoja karta. Możesz tam sprawdzać, ile wydałeś kartą w aktualnym okresie rozliczeniowym. Sprawdzisz też ile jeszcze brakuje, aby nie było opłaty miesięcznej za kartę.
Jeżeli zrobisz wystarczające transakcje, zobaczysz informację o braku opłaty. Poniżej zobaczysz również informację o Twoich płatnościach kartą za poprzedni miesiąc. Miesiąc rozliczeniowy liczymy od 29-go do 28-go następnego miesiąca. Wyświetlamy informacje o tym oraz o kwocie ewentualnej opłaty, również w szczegółach karty.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |