Odpowiedz

Wskaźnik realizacji warunku zwolnienia z opłat

Witam,

Myślę że świetnym pomysłem byłoby wprowadzenie do aplikacji i bankowości Internetowej wskaźnika, który wskazywałby klientowi ile jeszcze musi wydać kartą, lub ile wpływów na konto jeszcze jest potrzebne, aby został zwolniony z opłaty za konto/kartę. Podobny wskaźnik widziałem w banku Millennium. Obecnie w INGmogę sprawdzić tylko czy jest aktualnie prognozowana jakąś opłata do pobrania, jeśli spełnię warunki, opłata znika, ale po pierwsze fajnie byłoby widzieć tą informację z poziomu strony głównej bankowości Internetowej, po drugie bardzo przydatna byłaby informacja typu: zapłać jeszcze kartą XX,XX zł, lub brakująca kwota wpływów zwalniająca z opłaty za konto wynosi XX,XX zł.
Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 2 (3 395 wyświetleń)

Re: Wskaźnik realizacji warunku zwolnienia z opłat

Dziękujemy za Twoją sugestię. Prowizje prognozowane dotyczące konta i karty do konta, o których piszesz, znajdziesz w szczegółach konta w Moje ING w zakładce Moje finanse->Konta->Twoje konto. Natomiast, informację o płatnościach kartą, które zwalniają z opłaty prezentujemy w szczegółach karty. 

 

Szczegóły karty znajdziesz w bankowości Moje ING w zakładce Moje finanse->Karty i płatności telefonem->Twoja karta. Możesz tam sprawdzać, ile wydałeś kartą w aktualnym okresie rozliczeniowym. Sprawdzisz też ile jeszcze brakuje, aby nie było opłaty miesięcznej za kartę. 

 

Jeżeli zrobisz wystarczające transakcje, zobaczysz informację o braku opłaty. Poniżej zobaczysz również informację o Twoich płatnościach kartą za poprzedni miesiąc. Miesiąc rozliczeniowy liczymy od 29-go do 28-go następnego miesiąca. Wyświetlamy informacje o tym oraz o kwocie ewentualnej opłaty, również w szczegółach karty.
 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaB
Były moderator
Były moderator icon
5
0
21-04-2021
Wiadomość 2 z 2 (3 368 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy