15-04-2021 00:53
Dzień dobry,
Samodzielna Księgowość ING: w przypadku gdy usuniemy z naszych produktów produkt powiązany z pozycją na fakturze, nie jest możliwe edytowanie i powiązanie tej pozycji z innym naszym produktem.
Blokuje to komunikat o konieczności usunięcia istniejącego powiązania, co nie jest możliwe, bo produktu już nie ma.
15-04-2021 21:54
@HES Dziękujemy za zgłoszenie. Działa to tak, że w takiej sytuacji należy usunąć pozycję na fakturze, na której jest powiązanie z nieistniejącym produktem, a następnie dodać ją ponownie i zrobić nowe powiązanie.
Jeżeli na fakturze jest tylko jedna pozycja, to nie będzie można jej od razu usunąć. Także najpierw możesz dodać drugą pozycję, a potem usunąć tą pierwszą.
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |