Bankowość internetowa

Odpowiedz

Rejestr zdarzeń - brak informacji o błędnym logowaniu

[ Edytowane ]

Dlaczego po błędnym logowaniu - choć nie wiem dlaczego ( wg. mnie było ok ) w rejestrze zdarzeń nie zostało ono odnotowane, pytanie może mało ważne, błahe ale się nasunęło.

Odpowiedz
0 Lajków
antenek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
19-01-2017
Wiadomość 1 z 3 (5 982 wyświetleń)

Re.: Rejestr zdarzeń - brak informacji o błędnym logowaniu

Wielokrotnie dostrzegłem problem z logowania mimo iż było ono poprawnie wykonano. Również nie mam tego w logach.

Zakladwm ze to przez nieoficjalne prace modernizacyjne, błędy w bankowości.

w  kolejnych przypadkach z pewnością wyślę zapytanie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (5 908 wyświetleń)

Re.: Rejestr zdarzeń - brak informacji o błędnym logowaniu

Jeżeli podacie poprawny login i błędne hasło to taka błędna próba logowania będzie widoczna w rejestrze zdarzeń w Moim ING. W przypadku wpisania błędnego loginu możecie nie zobaczyć takiej próby w swojej bankowości elektronicznej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 862 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy