16-10-2016 12:34
Cóż, trudności bywają różnorakie.
Dziś wysłałem wiadomość do obsługi serwisu o treści:
"Stwierdzam, iż bank wybitnie lekceważy klientów.
Do 2 tygodni usiłuję się dostać do konta maklerskiego.
Widzę nowy interfejs, czyli pewnie nowa wersja oprogramowania, loguję się i wyrzuca mnie ze strony.
Dziś optymistycznie, loguję się i jestem w banku.
Chcę przejść do zakładki Makler i ... strona jest niedostępna.
Spróbowałem ze starym interfejsem.
Jest wyraźny postęp - zamiast wyrzucić mnie ze strony, otrzymuję komunikat, że Makler jest niedostępny.
Dobrze, że nie traktuję ING jako banku podstawowego, a jedynie jako usługodawcę konta maklerskiego, mało zresztą wykorzystywanego, bo pewnie rachunki byłyby nie płacone, bankomaty odsyłały z kwitkiem i jedynie opłaty bankowe byłyby realizowane.
A może ING Bank Śląski to już trup i tylko klepsydra nie została wywieszona?"
Przeciętny użytkownik, nie mogąc się zalogować winy szuka u siebie i drży, że zaraz sobie zablokuje dostęp do konta,
zwłaszcza, jeśli na samym wstępie jest wyrzucany ze strony.
Cierpnie mu skóra także na myśł, że on został wyrzucony, ale jego połączenie, z wprowadzonymi danymi logowania ktoś przejął i właśnie mu czyści konto.
jest to także niemożliwość wykonania potrzebnych transakcji, a zapewniam, iż są taki, które muszą być zrealizowane szybko.
Nie każdy i nie zawsze ma czas i możliwości, by dzwonić do całodobowego serwisu.
Z tymi serwisami też bywa różnie - nie zawsze są dostępne, często "Wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. Proszę poczekać na linii lub zadzwonić później."
Czytając wpisy na tym forum oraz innych, gdzie też mowa o bankowości internetowej ING, widać, że problem trwa nie od dziś i postępów nie widać.
Skoro zaś mowa o bankowości internetowej, to skąd tu telefon?
mam bardzo mało czasu i przez te dwa tygodnie próbowałem parę razy dostać się do konta, ale nie byłem zbyt upary, bo czasu nie miałem.
dziś poświęciłem kawałek czasu wolnego i wyszło, jak widać.
Wyrazy współczucia dla tych, którzy pilniej potrzebowali się dostać do konta a im się nie udało.
Paweł
14-10-2016 10:06
Chociaż wpisuje dobrze login do konta nie mogę się na nie zalogować,przy "wniosku o odblokowanie konta" mam komunikat "
14-10-2016 17:52 | Edytowano: 14-10-2016 17:52
@pepeh Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Jesteśmy dostępni przez całą dobę.
17-10-2016 11:13
@pawelb w dniach 15 i 16 października 2016 moduł Makler nie był dostępny ze względu na planowane prace serwisowe.
Abyśmy mogli sprawdzić, co jest powodem problemów z logowaniem w inne dni, proszę o kontakt z naszą infolinią. Przez forum nie będziemy mogli tego sprawdzić.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |