Odpowiedz

Re.: Problem przy logowaniu

Cóż, trudności bywają różnorakie. 

Dziś wysłałem wiadomość do obsługi serwisu o treści: 

"Stwierdzam, iż bank wybitnie lekceważy klientów.

Do 2 tygodni usiłuję się dostać do konta maklerskiego.

Widzę nowy interfejs, czyli pewnie nowa wersja oprogramowania, loguję się i wyrzuca mnie ze strony. 

Dziś optymistycznie, loguję się i jestem w banku. 

Chcę przejść do zakładki Makler i ... strona jest niedostępna.

Spróbowałem ze starym interfejsem.

Jest wyraźny postęp - zamiast wyrzucić mnie ze strony, otrzymuję komunikat, że Makler jest niedostępny.

Dobrze, że nie traktuję ING jako banku podstawowego, a jedynie jako usługodawcę konta maklerskiego, mało zresztą wykorzystywanego, bo pewnie rachunki byłyby nie płacone, bankomaty odsyłały z kwitkiem i jedynie opłaty bankowe byłyby realizowane.

A może ING Bank Śląski to już trup i tylko klepsydra nie została wywieszona?"

Przeciętny użytkownik, nie mogąc się zalogować winy szuka u siebie i drży, że zaraz sobie zablokuje dostęp do konta, 

zwłaszcza, jeśli na samym wstępie jest wyrzucany ze strony. 

Cierpnie mu skóra także na myśł, że on został wyrzucony, ale jego połączenie, z wprowadzonymi danymi logowania ktoś przejął i właśnie mu czyści konto. 

jest to także niemożliwość wykonania potrzebnych transakcji, a zapewniam, iż są taki, które muszą być zrealizowane szybko. 

Nie każdy i nie zawsze ma czas i możliwości, by dzwonić do całodobowego serwisu. 

Z tymi serwisami też bywa różnie - nie zawsze są dostępne, często "Wszyscy konsultanci są obecnie zajęci. Proszę poczekać na linii lub zadzwonić później."

Czytając wpisy na tym forum oraz innych, gdzie też mowa o bankowości internetowej ING, widać, że problem trwa nie od dziś i postępów nie widać. 

Skoro zaś mowa o bankowości internetowej, to skąd tu telefon?

mam bardzo mało czasu i przez te dwa tygodnie próbowałem parę razy dostać się do konta, ale nie byłem zbyt upary, bo czasu nie miałem. 

dziś poświęciłem kawałek czasu wolnego i wyszło, jak widać. 

Wyrazy współczucia dla tych, którzy pilniej potrzebowali się dostać do konta a im się nie udało. 

Paweł

 

Odpowiedz
0 Lajków
pawelb
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-10-2016
Wiadomość 3 z 4 (8 167 wyświetleń)

Problem przy logowaniu

Chociaż wpisuje dobrze login do konta nie mogę się na nie zalogować,przy "wniosku o odblokowanie konta" mam komunikat "

Wystąpiła niezgodność we wprowadzonych przez Ciebie danych. Sprawdź ich poprawność.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod nr Help Line 801 601 607 lub 32 357 00 10."
 
Chociaż też dobrze podane.
Odpowiedz
0 Lajków
pepeh
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
14-10-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 253 wyświetleń)

Re.: Problem przy logowaniu

[ Edytowane ]

@pepeh Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Jesteśmy dostępni przez całą dobę.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 217 wyświetleń)

Re.: Problem przy logowaniu

@pawelb w dniach 15 i 16 października 2016 moduł Makler nie był dostępny ze względu na planowane prace serwisowe.

Abyśmy mogli sprawdzić, co jest powodem problemów z logowaniem w inne dni, proszę o kontakt z naszą infolinią. Przez forum nie będziemy mogli tego sprawdzić.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 110 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe 2024, dochód

Dzień dobry, czy 13stka wliczana jest do dochodu przy obliczaniu RdD? Czy skoro bank nie wizął jej pod uwagę przy liczeniu zdolności kredytowej, teraz też należy ją pominąć ?

27-03-2024
czas oczekiwania na decyzje

co to znaczy 21 od dnia zlozenia kompletu dokumentow czyli czego w przypadku osoby na umowie o prace? pytam sie o ostateczna decyzje etap 6?

27-03-2024
Re: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Bezpieczeństwo pieniędzy naszych klientów jest bardzo ważne. Posiadany szereg zabezpieczeń oraz nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa

...

27-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy