Odpowiedz

Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

Cześć.
Moj problem wyglada następująco. Znajomy wysłał mi z Holandii pieniądze w Euro. Mam dwa konta w Euro. Jedno to ROR drugie to OKO. Oba w ING. Podalem mu numer konta ROR EUR aby wysłał mi na nie pieniądze. Minely 4 dni a one nadal nie doszły. Pytanie. Czy jeśli ktoś ma mi robić przelew do polski waluty w Euro to powinien wysylać mi na konto ROR czy OKO. Czy nie ma zadnej róznicy. Sam juz nie wiem :/ Z gory dziekuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
pyle
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-03-2018
Wiadomość 1 z 4 (11 788 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

Na konto oszczędnościowe w euro również może wpłynąć przelew walutowy Emotikon: Szczęśliwy Jeśli chodzi o czas oczekiwania na przelew, to warto o to dopytać w banku nadawcy. 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (11 692 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

To ja odświeżam przelew wysłany z holandii również i na konto ROR Ale pieniędzy brak i teraz mam czekać do poniedziałku albo z 4 dni po nim na realizację ?

(Dodam że inny przelew
Doszedl na inne konto w innym banku w ten sam dzień także ta kwestia jest rozwiązana)
Odpowiedz
0 Lajków
Kamikami
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (9 838 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

W przypadku przelewów przychodzących, odpowiedzialny jest za przelew bank nadawca. To tam decydują jakim trybem przelew jest nadany,
Jeśli dany przelew jest do nas przekazany, zostaje zaksięgowany. Niestety, nie mamy wpływu na formę realizacji przelewów oraz ich czas. 
Skontaktuj się z nadawcą przelewu, on otrzyma informację w swoim banku o realizacji złożonej przez niego dyspozycji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (9 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy