Odpowiedz

Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

Cześć.
Moj problem wyglada następująco. Znajomy wysłał mi z Holandii pieniądze w Euro. Mam dwa konta w Euro. Jedno to ROR drugie to OKO. Oba w ING. Podalem mu numer konta ROR EUR aby wysłał mi na nie pieniądze. Minely 4 dni a one nadal nie doszły. Pytanie. Czy jeśli ktoś ma mi robić przelew do polski waluty w Euro to powinien wysylać mi na konto ROR czy OKO. Czy nie ma zadnej róznicy. Sam juz nie wiem :/ Z gory dziekuję za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
pyle
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-03-2018
Wiadomość 1 z 4 (13 488 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

Na konto oszczędnościowe w euro również może wpłynąć przelew walutowy Emotikon: Szczęśliwy Jeśli chodzi o czas oczekiwania na przelew, to warto o to dopytać w banku nadawcy. 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 392 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

To ja odświeżam przelew wysłany z holandii również i na konto ROR Ale pieniędzy brak i teraz mam czekać do poniedziałku albo z 4 dni po nim na realizację ?

(Dodam że inny przelew
Doszedl na inne konto w innym banku w ten sam dzień także ta kwestia jest rozwiązana)
Odpowiedz
0 Lajków
Kamikami
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (11 538 wyświetleń)

Re: Przelew na ROR w EUR czy na OKO w EUR

W przypadku przelewów przychodzących, odpowiedzialny jest za przelew bank nadawca. To tam decydują jakim trybem przelew jest nadany,
Jeśli dany przelew jest do nas przekazany, zostaje zaksięgowany. Niestety, nie mamy wpływu na formę realizacji przelewów oraz ich czas. 
Skontaktuj się z nadawcą przelewu, on otrzyma informację w swoim banku o realizacji złożonej przez niego dyspozycji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (11 471 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy