Odpowiedz

Przedłużenie ubezpieczenia a błędne dane

Czy ktoś miał sytuację, że otrzymał informację o tym, że ochrona ubezpieczeniowa wynikająca z ubezpieczenia Bezpieczny Kredyt – Prosta Ochrona Życia i Prosta Ochrona Spłaty z Nationale‑Nederlanden wymaga odnowienia – niedługo upłynie roczny okres trwania ubezpieczenia.
Po wejściu w aplikacji w dokumenty jest szczegółowy dokument z numerem polisy, że nic nie trzeba robić jak chce się kontynuować ubezpieczenie, ale na DANE OBCEJ OSOBY??
Ewidentnie ING ma problem i przekazuje innym osobom dane klientów.
Co z tym zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Jussy20
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
24-11-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 813 wyświetleń)

Re: Przedłużenie ubezpieczenia a błędne dane

Prosimy, skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 780 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana rodzaju oprocentowania po złożeniu wniosku

Proszę w tej sprawie skontaktuj się z doradcą, który przyjmował Twój wniosek, wyjaśni wszystkie Twoje wątpliwości.

28-09-2024
Karta nagle zastrzeżona?

Próbowałem kupić grę przez internet płacąc kartą. Płatność pare razy nie przeszła, więc spróbowałem zapłacić przez Google Pay. A tu zamiast potwierdzenia przychodzi mi wiadomość "Zablokowaliśmy próbę

...

27-09-2024
Re.: Weryfukacja dwuetapowa przy płatnościach BLIK

O dodatkowe potwierdzenie SMSem możemy poprosić w dowolnym momencie. Natomiast taka sytuacja, jaką opisujesz, może się pojawiać przez jakiś czas (najczęściej kilka dni) po pobraniu nowej aplikacji, ze...

27-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy