31-07-2025 18:58
Witam
próbuję założyć konto przez aplikację, ale napotykam problem na etapie robienia zdjęcia dowodu osobistego.
Pierwsza strona dowodu przechodzi bez problemu i zostaje zatwierdzona. Natomiast przy próbie zrobienia zdjęcia drugiej strony – mimo że pojawia się informacja, że zdjęcie zostało wykonane – aplikacja nie przechodzi dalej.
Próbowałem już:
ponownej instalacji aplikacji,
resetu telefonu,
czyszczenia cache aplikacji.
Niestety nic z tego nie pomogło.
01-08-2025 19:52
Dziękujemy za zainteresowanie kontem w naszym banku. Mam nadzieję, że udało się już założyć konto, jednak jeśli sytuacja pojawia się nadal, proszę spróbuj przejść proces otwarcia konta przez inne urządzenie.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |