Odpowiedz

Problem z logowaniem

Mam problem po zalogowaniu się do konta. Po wprowadzeniu loginu i hasła, przekierowuje mnie do mojej bankowości, ale po chwili wyskakuje mi komunikat " operacja została zablokowana".
Odpowiedz
0 Lajków
DamianZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 564 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, dlaczego nie możesz się zalogować. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 481 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybka płatność

Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog

...

25-01-2025
Szybka płatność

Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos

...

25-01-2025
Re.: Zmiana taryfy ing dla firm (JDG)

Ja złożyłem reklamację na koncie firmowym, bo płacimy a chuja działa - aplikacja zepsuta od roku, stan kont się nie aktualizuje na bieżąco, brak ciemnego motywu, aby wejść w konto trzeba klikać 2 razy...

25-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy