Odpowiedz

Problem z logowaniem

Mam problem po zalogowaniu się do konta. Po wprowadzeniu loginu i hasła, przekierowuje mnie do mojej bankowości, ale po chwili wyskakuje mi komunikat " operacja została zablokowana".
Odpowiedz
0 Lajków
DamianZ
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 067 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

Niestety, tutaj nie sprawdzę szczegółów Emotikon: Smutny Proszę, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Sprawdzimy, dlaczego nie możesz się zalogować. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
426
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 984 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy