Odpowiedz

Problem z MojeID

Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu17633434494996674610"

Odpowiedz
0 Lajków
Syslak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (3 547 wyświetleń)

Re.: Problem z MojeID

Jeśli masz nadal trudności z zalogowaniem do profilu zaufanego za naszym pośrednictwem, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 210 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy