Odpowiedz

Problem z MojeID

Witam, próbuję się zalogować za pomocą profilu zaufanego poprzez bank i wyskakuje po wybraniu banku błąd Moje ID " Wystąpił błąd, Przepraszamy coś poszło nie tak, identyfikator problemu17633434494996674610"

Odpowiedz
0 Lajków
Syslak
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2025
Wiadomość 1 z 2 (4 343 wyświetleń)

Re.: Problem z MojeID

Jeśli masz nadal trudności z zalogowaniem do profilu zaufanego za naszym pośrednictwem, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 22:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 006 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy