16-03-2020 17:36
Teraz pewnie mają zamieszanie związane z przechodzeniem pracowników na zdalną pracę, zmianami w obsłudze klientów w oddziałach, oblężeniem bankomatów i zwiększonym ruchem klientów w kanałach elektronicznych. Ryzykowne byłoby dokonywanie zmian w działającym poprawnie systemie, w takim momencie. Za jakiś czas pewnie sytuacja się unormuje i może wtedy wrócą do tych zmian. Trzymam za nich kciuki!
18-03-2020 01:02 | Edytowano: 18-03-2020 01:02
Długo nie musieliśmy czekać!
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |