16-03-2020 17:36
Teraz pewnie mają zamieszanie związane z przechodzeniem pracowników na zdalną pracę, zmianami w obsłudze klientów w oddziałach, oblężeniem bankomatów i zwiększonym ruchem klientów w kanałach elektronicznych. Ryzykowne byłoby dokonywanie zmian w działającym poprawnie systemie, w takim momencie. Za jakiś czas pewnie sytuacja się unormuje i może wtedy wrócą do tych zmian. Trzymam za nich kciuki!
18-03-2020 01:02 | Edytowano: 18-03-2020 01:02
Długo nie musieliśmy czekać!
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |