30-08-2022 14:36
Od kilku dni próbuję nieskutecznie założyć konto firmowe z poziomu aplikacji/strony internetowej. Po wpisaniu nipu otrzymuję informację -> coś poszło nie tak. Konsultant na czacie potwierdził, że wszystkie dane na moim koncie są poprawne.
05-09-2022 13:59
Proszę w tej sprawie złóż reklamację na naszym czacie lub infolinii pod numerem 32 357 00 96. Na jej podstawie sprawdzimy, co jest powodem takiego komunikatu. Tutaj niestety nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |