Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu walutowego

Witam. Wczoraj po 18 zrobiłam przelew walutowy, niestety nie mam go w historii, a chciałam wysłać potwierdzenie do odbiorcy. Pieniądze dalej są na koncie, a jestem pewna, że przelew poszedł, bo zautoryzowałam go kodem z smsa. Czy to dlatego, że zrobiłam go tak późno przed weekendem i muszę poczekać na dzień roboczy, żeby transakcja została zaksięgowana?
Odpowiedz
0 Lajków
xoxo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 909 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu walutowego

Zgadza się.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (4 897 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy