Odpowiedz

Potwierdzenie przelewu walutowego

Witam. Wczoraj po 18 zrobiłam przelew walutowy, niestety nie mam go w historii, a chciałam wysłać potwierdzenie do odbiorcy. Pieniądze dalej są na koncie, a jestem pewna, że przelew poszedł, bo zautoryzowałam go kodem z smsa. Czy to dlatego, że zrobiłam go tak późno przed weekendem i muszę poczekać na dzień roboczy, żeby transakcja została zaksięgowana?
Odpowiedz
0 Lajków
xoxo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 449 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie przelewu walutowego

Zgadza się.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (5 437 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy