Odpowiedz

Pełnomocnictwo do konta firmowego

Witam,

 

Dlaczego osoba, która otrzymała pełnomocnictwo do mojego konta firmowego nie widzi go w bankowości internetowej?

 

Konto osobiste jest widoczne natomiast firmowe już nie.

 

Pełnomocnictwo zostało ustanowione w oddziale banku.

Odpowiedz
0 Lajków
rafalswiech3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (8 525 wyświetleń)

Re: Pełnomocnictwo do konta firmowego

[ Edytowane ]

W tej sytuacji, pełnomocnik powinien odwiedzić nasz oddział. W oddziale wydamy dla niego bankowość internetową, dzięki której będzie miał dostęp do Twojego konta firmowego.  Pełnomocnik, będzie korzystał z dwóch loginów. Pod indywidualnym loginem, będzie widział konta jak do tej pory. Pod firmowym - konta firmowe do których go upoważniłeś.

 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 485 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy