24-01-2023 11:25
Witam, czy istnieje możliwość wyłączenia oferty spersonalizowanej dla kredytów?
Cały czas pokazuje mi kwotę o wiele wyższą niż chcę tak naprawdę wziąć i to o prawie 20 tysięcy złotych, drugiej oferty tak jak kiedyś nie ma.
Co do wnioskowania, wszystkie dane są prawidłowo wypełnione, a nie uśmiecha mi się rozmowa telefoniczna przez pół godziny, żeby ustawić prawidłową kwotę.
Czy można coś z tym zrobić? zgłosić jako błąd?
25-01-2023 11:30
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez Czat w Moim ING. Specjalista sprawdzi Twój wniosek w systemie. Przez Forum niestety nie mamy takiej możliwości.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |