23-04-2023 14:25
Witam,
Moduł OCR się popsuł, faktury mają cały czas status "w trakcie przetwarzania".
24-04-2023 14:38
W temacie usługi odczytywania faktur rekomenduje kontakt już bezpośrednio ze specjalistami ING Księgowość. Możesz zadzwonić, napisać mejlowo lub na czacie. Więcej informacji znajdziesz na stronie https://www.ingksiegowosc.pl/kontakt
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |