19-01-2022 15:55 | Edytowano: 19-01-2022 15:56
Zapłaciłem za zakupy internetowe kartą, środki zostały zablokowane i po kilku dniach blokada została zdjęta i pieniądze wróciły na moje konto. Myślałem że sklep anulował zamówienie i o sprawie zapomniałem. Jednak paczkę z kupionymi rzeczami otrzymałem. Próbowałem skontaktować się ze sklepem ale bez odpowiedzi (sklep jest zagraniczny) . Czy pieniądze i tak zostaną pobrane raz jeszcze za jakiś czas ? nie wiem czy czekać czy odsyłać im paczkę
20-01-2022 16:06
Czasami transakcję, które realizujesz na swojej karcie, mogą być widoczne jako blokada płatności, a poniżej prawidłowo rozliczone środki. Blokada powinna zostać rozliczona w ciągu 8 dni kalendarzowych, lecz obciążenie Twojej karty mogło już wcześniej pojawić się na Twoim rachunku.
Chciałbym Ci pomóc i wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, lecz bez dostępu do danych w systemie niestety jest to niemożliwe.
Skontaktuj się proszę z nami, po zalogowaniu się do bankowości Moje ING wybierając opcję czat na dole strony bądź zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Dzięki temu specjalista przyjrzy się Twojej transakcji i pomoże Ci w wyjaśnieniu tej sytuacji.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |