03-11-2024 20:54
Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona.
Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast aplikacji mobilnej.
Jeśli chodzi o płatność w internecie kartą niestety nie. Czy istnieje lub istniałaby taka możliwość zmiany metody?
Szukalam w ustawieniach na moim koncie internetowym i nie mogłam znależć.
03-11-2024 21:56
Jakiś tydzień temu smarfon mi padł i musiałam przełożyć kartę SIM tymczasowo do innego znacznie starszego smartfona. Jeśli chodzi o przelewy jest możliwość zmiany metody weryfikacji na SMSa zamiast aplikacji mobilnej. Jeśli chodzi o płatność w internecie kartą niestety nie. Czy istnieje lub istniałaby taka możliwość zmiany metody? Szukalam w ustawieniach na moim koncie internetowym i nie mogłam znależć.
Nie utrudniaj sobie życia.
04-11-2024 19:36
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |