03-01-2018 18:19
04-01-2018 17:50 | Edytowano: 04-01-2018 17:52
eniek09, prosimy skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem: (32) 357 00 32. Maklerzy są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Specjaliści sprawdzą z jakiego powodu pieniądze nie zostały jeszcze udostępnione na Twoim koncie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |