Odpowiedz

Makler szata graficzna

Od jakiegoś czasu nastąpiła zmiana w wyświetlaniu wykresów na maklerze, zamiast bezpośrednio pod spółką jaką się zaznacza to wykres ląduje na samym dole strony... jest to bardzo irytujące, nie wiem czemu ma to służyć... Proszę o powrót do poprzedniej wersji.

Odpowiedz
0 Lajków
Meg9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
01-07-2019
Wiadomość 1 z 10 (6 961 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

Sprawdzimy. Czy możesz napisać z jakiej przeglądarki korzystasz?

Odpowiedz
0 Lajków
PawełB
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
13
2
10-11-2015
Wiadomość 2 z 10 (6 888 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

kolejna zmiana szaty graficznej, nadal nikt nie poprawił błędu z wykresem... plusem jest oznaczenie zmian 0% w innym kolorze niż czerwony; kolejne okno wyskakujące po złożeniu zlecenia jednak zbędne i niepotrzebnie traci się czas, wręcz system nie zawsze załapuje zmiany naniesione i automatycznie zapisuje bez modyfikacji
Odpowiedz
0 Lajków
Meg9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
01-07-2019
Wiadomość 3 z 10 (6 686 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

firefox

Odpowiedz
0 Lajków
Meg9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
01-07-2019
Wiadomość 4 z 10 (6 682 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

Dziękujemy za informacje.

Spróbujemy odtworzyć tą sytuację po naszej stronie, ale to trochę potrwa.

 

Z potwierdzeniem parametrów zlecenia jest tak, że niektórzy klienci tego potrzebują, inni niekoniecznie.

To jeden z tych elementów, w których zawsze mogą pojawić się rozbieżne opinie i potrzeby.

 

Dla nas ta funkcjonalność daje wielu klientom opcję sprawdzenia, czy na pewno wyślą poprawne zlecenie.

Dodatkowo przy niektórych instrumentach w tym miejscu prezentujemy obligatoryjne oświadczenia, np. przy instrumentach, które wymagają dokumentu "Kluczowych informacji".

 

Z tego powodu nie planujemy zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełB
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
13
2
10-11-2015
Wiadomość 5 z 10 (6 653 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

wykres zostaje już pod daną spółką ale ładuje się co chwile na nowo i wykres np 5 dniowy  zostaje na widoku parę sekund i przechodzi znów do widoku bieżącego ...

Odpowiedz
0 Lajków
Meg9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
01-07-2019
Wiadomość 6 z 10 (6 601 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

OK, uwzględnimy to też przy analizie.

Dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełB
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
13
2
10-11-2015
Wiadomość 7 z 10 (6 586 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

Odtworzyliśmy Twoją sytuację i będziemy wprowadzać poprawkę.

Z uwagi na złożoność całego procesu poprawek i "wgrania" nowej wersji aplikacji, pewnie potrwa to kilka tygodni.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełB
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
13
2
10-11-2015
Wiadomość 8 z 10 (6 536 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

Sytuacja się nie zmieniła z wykresem.

Jest jeszcze druga sytuacja znacznie gorsza. Jeśli złoży się zlecenie i np następnego dnia chce skorygować to system nie załapuje poprawek tylko wysyła zlecenie jakby nie było żadnej poprawki zrobionej. Taka sytuacja powoduje straty... Jeśli funkcja edycji zlecenia nie działa rozumiem że najlepiej anulować zlecenie i ustawić nowe. Zanim pojawiła się dodatkowa karta po zawarciu zlecenia w celu dodatkowej kontroli funkcja edycji zlecenia działała prawidłowo.

Odpowiedz
0 Lajków
Meg9
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
2
01-07-2019
Wiadomość 9 z 10 (6 185 wyświetleń)

Re.: Makler szata graficzna

Poprawkę z wykresami planujemy wgrać w kwietniu.

W sprawie edycji zlecenia musimy spojrzeć na konkretny przypadek na twoim rachunku.

Aby to przeanalizować chciałbym Cię prosić o kontakt z naszymi maklerami 801 127 301 lub +48 32 357 00 32.

Nie mamy innych sygnałów, aby edycja nie działała, także twoja sytuacja może nam bardzo pomóc.

Do identyfikacji telefonicznej będziesz potrzebował numer konta widoczny w prawym górnym rogu maklera oraz twój telefon do autoryzacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
PawełB
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
13
2
10-11-2015
Wiadomość 10 z 10 (6 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy