23-01-2020 10:13
Od jakiegoś czasu nastąpiła zmiana w wyświetlaniu wykresów na maklerze, zamiast bezpośrednio pod spółką jaką się zaznacza to wykres ląduje na samym dole strony... jest to bardzo irytujące, nie wiem czemu ma to służyć... Proszę o powrót do poprzedniej wersji.
24-01-2020 08:41
Sprawdzimy. Czy możesz napisać z jakiej przeglądarki korzystasz?
24-02-2020 17:15
24-02-2020 17:27
firefox
25-02-2020 15:52
Dziękujemy za informacje.
Spróbujemy odtworzyć tą sytuację po naszej stronie, ale to trochę potrwa.
Z potwierdzeniem parametrów zlecenia jest tak, że niektórzy klienci tego potrzebują, inni niekoniecznie.
To jeden z tych elementów, w których zawsze mogą pojawić się rozbieżne opinie i potrzeby.
Dla nas ta funkcjonalność daje wielu klientom opcję sprawdzenia, czy na pewno wyślą poprawne zlecenie.
Dodatkowo przy niektórych instrumentach w tym miejscu prezentujemy obligatoryjne oświadczenia, np. przy instrumentach, które wymagają dokumentu "Kluczowych informacji".
Z tego powodu nie planujemy zmian.
26-02-2020 10:04
wykres zostaje już pod daną spółką ale ładuje się co chwile na nowo i wykres np 5 dniowy zostaje na widoku parę sekund i przechodzi znów do widoku bieżącego ...
26-02-2020 10:41
OK, uwzględnimy to też przy analizie.
Dziękuję.
27-02-2020 07:31
Odtworzyliśmy Twoją sytuację i będziemy wprowadzać poprawkę.
Z uwagi na złożoność całego procesu poprawek i "wgrania" nowej wersji aplikacji, pewnie potrwa to kilka tygodni.
07-04-2020 09:41
Sytuacja się nie zmieniła z wykresem.
Jest jeszcze druga sytuacja znacznie gorsza. Jeśli złoży się zlecenie i np następnego dnia chce skorygować to system nie załapuje poprawek tylko wysyła zlecenie jakby nie było żadnej poprawki zrobionej. Taka sytuacja powoduje straty... Jeśli funkcja edycji zlecenia nie działa rozumiem że najlepiej anulować zlecenie i ustawić nowe. Zanim pojawiła się dodatkowa karta po zawarciu zlecenia w celu dodatkowej kontroli funkcja edycji zlecenia działała prawidłowo.
07-04-2020 09:47
Poprawkę z wykresami planujemy wgrać w kwietniu.
W sprawie edycji zlecenia musimy spojrzeć na konkretny przypadek na twoim rachunku.
Aby to przeanalizować chciałbym Cię prosić o kontakt z naszymi maklerami 801 127 301 lub +48 32 357 00 32.
Nie mamy innych sygnałów, aby edycja nie działała, także twoja sytuacja może nam bardzo pomóc.
Do identyfikacji telefonicznej będziesz potrzebował numer konta widoczny w prawym górnym rogu maklera oraz twój telefon do autoryzacji.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |