Odpowiedz

Konto Mobi

Czy jeśli posiadałam kartę Mobi 13-18, to po ukończeniu 18 lat, muszę jechać do banku i wymienić ją na 18-26, czy mogę to zrobić przez aplikację mobilną, np. zamawiając kartę?
Odpowiedz
0 Lajków
ogonkowa8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (5 812 wyświetleń)

Re: Konto Mobi

Nie musisz podejmować działań w tej sprawieEmotikon: Szczęśliwy Nadal będziesz mogła korzystać z obecnej karty - tak długo, jak jest ważna. Datę ważności znajdziesz na karcie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 769 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy