14-09-2017 07:36
W miesiącu wykonuje kilka cykli przelewów z rachunku dodatkowego (pełnomocnitwo).
Po wysłaniu pierwszego przelewu mam okno jak na załączonym zrzucie.
Chcąc wykonać kolejny przelew z „pełnomocnika” muszę przejść przez „Moje finanse”.
Zgłaszałem to już wcześniej, ale ponowie propozycję. Podlinkowania rachunku podstawowego (czerwona ramka na załączonym zrzucie) z przekierowaniem do informacji o tym rachunku i stamtąd już wybieram „Wykonaj transakcje”
Jeszcze większym udogodnieniem byłaby poprawa linku (ramka zielona na zrzucie), która otworzy formatkę z tym samym rachunkiem co poprzednio (w moim przypadku „pełnomocnictwo”), a nie rachunek podstawowy. Ewentualne pytanie jeżeli klient ma więcej niż jedno konto, z którego rachunku.
Propozycję zmian argumentuje faktem, że kolejnym linkiem (czerwona ramka u dołu strony) jest Historia „pełnomocnictwa”, a więc rachunku, z którego składałem przed chwilą dyspozycje.
Pozdrawiam.
15-09-2017 09:15
Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii. Faktycznie, wybranie przycisku [Wykonaj kolejną transakcję] otwiera formularz z podstawionym kontem głównym.
Przekazałem Twoje sugestie do zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowej bankowości internetowej.
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |