Odpowiedz

Kolejny przelew z dodatkowego konta

W miesiącu wykonuje kilka cykli przelewów z rachunku dodatkowego (pełnomocnitwo).
Po wysłaniu pierwszego przelewu mam okno jak na załączonym zrzucie.

Chcąc wykonać kolejny przelew z „pełnomocnika” muszę przejść przez „Moje finanse”.
Zgłaszałem to już wcześniej, ale ponowie propozycję. Podlinkowania rachunku podstawowego (czerwona ramka na załączonym zrzucie) z przekierowaniem do informacji o tym rachunku i stamtąd już wybieram „Wykonaj transakcje”

Jeszcze większym udogodnieniem byłaby poprawa linku (ramka zielona na zrzucie), która otworzy formatkę z tym samym rachunkiem co poprzednio (w moim przypadku „pełnomocnictwo”), a nie rachunek podstawowy. Ewentualne pytanie jeżeli klient ma więcej niż jedno konto, z którego rachunku.

Propozycję zmian argumentuje faktem, że kolejnym linkiem (czerwona ramka u dołu strony) jest Historia „pełnomocnictwa”, a więc rachunku, z którego składałem przed chwilą dyspozycje.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (10 733 wyświetleń)

Re.: Kolejny przelew z dodatkowego konta

Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii. Faktycznie, wybranie przycisku [Wykonaj kolejną transakcję] otwiera formularz z podstawionym kontem głównym. 

 

Przekazałem Twoje sugestie do zespołu odpowiedzialnego za rozwój nowej bankowości internetowej. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (10 671 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

25-12-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czek...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy