Odpowiedz

KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Witam,

 

Jak automatyzujecie auto-type w KeePass 2.x pod logowanie w ING (login + hasło z maskowaniem)?

Zauważyłem, że :

{USERNAME}{TAB}{ENTER}{PICKCHARS: Password}{ENTER}

nie zadziała, ponieważ KeePass wrzuca na sam początek dialog z PICKCHARS

 

Chyba że mam błędnie napisaną sekwencje?

 

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 1 z 4 (2 547 wyświetleń)

Re: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Nie wdrażamy rozwiązań wspierających użycie menadżera haseł.
Użycie menedżera haseł jest indywidualną sprawą. Dlatego nie wskazujemy, z którego z takich rozwiązań klient powinien korzystać.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Moderator
Moderator icon
109
20
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (2 469 wyświetleń)

Re: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Nie chodzi mi o to czy Wy się dopasowujecie pod menadżer hasła czy nie.
Miałem na myśli, że szukam porady kogoś, kto sobie dobrze ustawił KeePass'a pod logowanie do ING, ponieważ maskujecie hasło a <Pickchars> nie działa mi tak jak bym chciał

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 378 wyświetleń)

Re.: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

W jednym kroku mi się nie udało, ale przy użyciu dwóch skrótów.

1. Skrót klawiszowy Auto-type selected entry

2. Skrót klawiszowy Auto-type, sekwencja:

{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword}{ENTER}

Delay opóźnia poszczególne znaki dzięki czemu focus ma czas przeskoczyć pomiędzy polami.

 

Alternatywna sekwencja:

{PICKFIELD}{ENTER}{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword}{ENTER}

Kluczowe jest przy pierwszym uruchomieniu wybranie loginu i anulowanie okna pickchars, przy drugim uruchomieniu anulowanie okna pickfield i wybranie pickchars.

Odpowiedz
0 Lajków
bk
bk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2022
Wiadomość 4 z 4 (1 047 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pozostała kwota kredytu do spłaty

Czy wysokość pozostałej kwoty kredytu hipotecznego do spłaty jest zależna od zmieniającego się co pół roku oprocentowania (Wibor6)? Tzn jesli spodziewam się wzrostu oprocentowania przy kolejnym oblicz...

01-10-2022
Wpłatomat pobrał pieniądze ale brak ich na koncie

Witam wszystkich.
Dziś podczas wpłacania pieniędzy do wpłatomatu urządzenie wyświetliło błąd informujący, że jest uszkodzone. Wydało kartę jednak pieniądze zostały w środku i brak ich na koncie.
Dodam, ...

01-10-2022
Re: sms z banku: Twoja karta jest już zastrzeżona

Napisz proszę do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy czy ten komunikat dotyczył Twojej karty. Tu nie mamy takiej możliwości

01-10-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy