Odpowiedz

KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Witam,

 

Jak automatyzujecie auto-type w KeePass 2.x pod logowanie w ING (login + hasło z maskowaniem)?

Zauważyłem, że :

{USERNAME}{TAB}{ENTER}{PICKCHARS: Password}{ENTER}

nie zadziała, ponieważ KeePass wrzuca na sam początek dialog z PICKCHARS

 

Chyba że mam błędnie napisaną sekwencje?

 

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 7 (8 216 wyświetleń)

Re: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Nie wdrażamy rozwiązań wspierających użycie menadżera haseł.
Użycie menedżera haseł jest indywidualną sprawą. Dlatego nie wskazujemy, z którego z takich rozwiązań klient powinien korzystać.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 7 (8 138 wyświetleń)

Re: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Nie chodzi mi o to czy Wy się dopasowujecie pod menadżer hasła czy nie.
Miałem na myśli, że szukam porady kogoś, kto sobie dobrze ustawił KeePass'a pod logowanie do ING, ponieważ maskujecie hasło a <Pickchars> nie działa mi tak jak bym chciał

Odpowiedz
0 Lajków
devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 3 z 7 (8 047 wyświetleń)

Re.: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

W jednym kroku mi się nie udało, ale przy użyciu dwóch skrótów.

1. Skrót klawiszowy Auto-type selected entry

2. Skrót klawiszowy Auto-type, sekwencja:

{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword}{ENTER}

Delay opóźnia poszczególne znaki dzięki czemu focus ma czas przeskoczyć pomiędzy polami.

 

Alternatywna sekwencja:

{PICKFIELD}{ENTER}{DELAY=500}{PICKCHARSEmotikon: Językassword}{ENTER}

Kluczowe jest przy pierwszym uruchomieniu wybranie loginu i anulowanie okna pickchars, przy drugim uruchomieniu anulowanie okna pickfield i wybranie pickchars.

Odpowiedz
0 Lajków
bk
bk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2022
Wiadomość 4 z 7 (6 716 wyświetleń)

Re.: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

[ Edytowane ]

Czy jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć jak w nowym wyglądzie logowania ING wygląda sekwencja autowpisywania dla KeePassXC (v 2.7.6)? Do tej pory używałem:

{PICKCHARS}{ENTER}

po wpisaniu ręcznie loginu i po przejściu na ekran z hasłem. Niestety od momentu wprowadzenia nowego widoku keepass nie jest w stanie uzupełnić hasła

 

bartoll7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
13-11-2023
Wiadomość 5 z 7 (2 641 wyświetleń)

Re.: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Także używałem od zawsze, gdyż do zawsze miałem maskowane hasło:

{PICKCHARSEmotikon: Językassword:C=5}{ENTER}

ING traktuje ludzi jak idiotów. Strona napisana jest nie dla użytkownika, w takim razie dla kogo? Dla premii! Projekt był, ludzie premie dostali.

conan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
6
12-07-2021
Wiadomość 6 z 7 (2 604 wyświetleń)

Re.: KeePass 2.x - Pickchars i maskowanie hasło

Potwierdzam, zepsuli to.

Metodą prób i błędów znalazłem workaround. Podpowiadam:

{USERNAME}{ENTER}{DELAY 500}{SPLIT}{TAB}+{TAB}{PICKCHARSEmotikon: Językassword:C=5}{ENTER}

Aby użyć pola {SPLIT} musisz zainstalować plugin AutoTypeSplitter.

Ponieważ na nowej stronie z hasłem maskowanym tracony jest fokus po powrocie na nią z okienka KeePassa, powyższa sekwencja symuluje naciśnięcie TAB, później SHIFT+TAB, a dopiero później wprowadza znaki Twojego hasła.

Odpowiedz
0 Lajków
zenek600
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
14-11-2023
Wiadomość 7 z 7 (2 542 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy