14-03-2023 20:59
Założyłam kartę wirtualną, w opisie na koncie jest 'Aktywna', ale w trakcie płatności w internecie dostaję informację, że jest nieaktywna, a płatności są odrzucane. Z opisów na stronie wynika, że powinna być aktywna od początku. Do oddziału?
15-03-2023 21:10
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |