Bankowość internetowa

Odpowiedz

Jestem za Granicą i potrzebuje zmienic Numer autoryzacyjny

Nie mam żadnej możliwości zalogowania się do ING oraz znajduję się w NL, czy mogę bratu wystawić jakieś upoważnienie lub pełnomocnictwo aby to zrobił w moim imieniu?

Odpowiedz
0 Lajków
LongiTH
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 675 wyświetleń)

Re: Jestem za Granicą i potrzebuje zmienic Numer autoryzacyjny

Numer telefonu do autoryzacji możesz też zmienić sam przez jednorazowy kod do aktywacji. Zamówisz go na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy  przez wniosek Nadaj nowe hasło. Na dole ostatniego kroku zaznaczysz, że nie otrzymałeś smsa i zamawiasz kopertę z kodem. Wyślemy ją na Twój adres do korespondencji. Jeżeli masz u nas nieaktualny adres, to możesz go zmienić na infolinii 48 32 357 00 69, przed zamówieniem kodu. Jak otrzymasz list, to potwierdzisz go na infolinii i wtedy na stronie przejdziesz wniosek o aktywację.

 

Możesz też przekazać bratu pełnomocnictwo notarialne do zmiany numeru telefonu do autoryzacji. Wtedy Twój brat w oddziale zmieni Twój numer telefonu na podstawie pełnomocnictwa.

Musi być potwierdzone za granicą przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub potwierdzone urzędowo lub notarialnie wraz z dołączoną apostille w rozumieniu konwencji.

Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe Twoje oraz pełnomocnika, czyli:
- imię i nazwisko, 
- pełny adres zamieszkania, 
- PESEL (obywatel Rzeczpospolitej Polskiej), 
- rodzaj oraz serię i numer oraz datę ważności dokumentu, pozwalającego na identyfikację Ciebie oraz pełnomocnika, 
- obywatelstwo, 
- status dewizowy, 
- status podatkowy, 
- datę i miejsce urodzenia, 
- imię ojca i matki, nazwisko rodowe matki,
- numer telefonu oraz adresu poczty elektronicznej,
- numer nowego telefonu do autoryzacji.
Musi być też informacja do jakiej jest czynności czyli do zmiany numeru telefonu do autoryzacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
668
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 616 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Re.: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.

15-07-2025
Re: MojeID dla niepelnoletnich

Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17. 

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy