Bankowość internetowa

Odpowiedz

Jestem za Granicą i potrzebuje zmienic Numer autoryzacyjny

Nie mam żadnej możliwości zalogowania się do ING oraz znajduję się w NL, czy mogę bratu wystawić jakieś upoważnienie lub pełnomocnictwo aby to zrobił w moim imieniu?

Odpowiedz
0 Lajków
LongiTH
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-11-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 091 wyświetleń)

Re: Jestem za Granicą i potrzebuje zmienic Numer autoryzacyjny

Numer telefonu do autoryzacji możesz też zmienić sam przez jednorazowy kod do aktywacji. Zamówisz go na naszej stronie https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy  przez wniosek Nadaj nowe hasło. Na dole ostatniego kroku zaznaczysz, że nie otrzymałeś smsa i zamawiasz kopertę z kodem. Wyślemy ją na Twój adres do korespondencji. Jeżeli masz u nas nieaktualny adres, to możesz go zmienić na infolinii 48 32 357 00 69, przed zamówieniem kodu. Jak otrzymasz list, to potwierdzisz go na infolinii i wtedy na stronie przejdziesz wniosek o aktywację.

 

Możesz też przekazać bratu pełnomocnictwo notarialne do zmiany numeru telefonu do autoryzacji. Wtedy Twój brat w oddziale zmieni Twój numer telefonu na podstawie pełnomocnictwa.

Musi być potwierdzone za granicą przez polską placówkę dyplomatyczną, konsularną lub notariusza kraju, z którym Rzeczpospolita Polska podpisała umowę o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub potwierdzone urzędowo lub notarialnie wraz z dołączoną apostille w rozumieniu konwencji.

Pełnomocnictwo musi zawierać dane osobowe Twoje oraz pełnomocnika, czyli:
- imię i nazwisko, 
- pełny adres zamieszkania, 
- PESEL (obywatel Rzeczpospolitej Polskiej), 
- rodzaj oraz serię i numer oraz datę ważności dokumentu, pozwalającego na identyfikację Ciebie oraz pełnomocnika, 
- obywatelstwo, 
- status dewizowy, 
- status podatkowy, 
- datę i miejsce urodzenia, 
- imię ojca i matki, nazwisko rodowe matki,
- numer telefonu oraz adresu poczty elektronicznej,
- numer nowego telefonu do autoryzacji.
Musi być też informacja do jakiej jest czynności czyli do zmiany numeru telefonu do autoryzacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 032 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Mam zablokowane 200 tys na koncie oszczędnościowym na dziecko na 1.5% . Idę do sądu ,wypłacam wszystkie pieniądze i zmieniam konto na inny bank . Nigdy więcej ING

02-04-2025
Re.: OKO dziecka

Mam to samo ,pieniądze zablokowane . Składam wniosek wycofuję pieniądze i zamykam konto w ING 

01-04-2025
Re.: Negocjacja marzy

Zerknij na odpowiedź Pani z banku:

https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Dramat-procesowanie-wniosku-ponad-6-tygodni-i-cisza/m-p/45336#M11393

Na negocjacje bym nie liczył ale ... spróbować war...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy