Odpowiedz

ING Webservice

Zastanawiałem się dlaczego tak nowoczesny bank jak ING nie pozwala na łatwy dostęp do informacji o wpływach na rachunek. Tylko za każdym razem trzeba się logować i ręcznie przeglądać historię. Mam program księgowy, w którym znalazłem opcję uruchomienia bankowości online, i jest także integracja z kontem ING Business. Ale moja radość szybko się skończyła, bo by skonfigurować połączenie niezbędne są pewne dane do wygenerowania certyfikatów, a te dostępne są po podpisaniu z bankiem umowy i słonych comiesięcznych opłatach. A ja potrzebuję tylko informacji wysokości i tytule uznań. Niestety ING oferuje bardzo drogą opcję, która ma 99% funkcji, których nie potrzebuję, albo nic. Więc muszę kilkakrotnie w ciągu dnia się logować na konto i ręcznie pobierać historię. Ewentualnie mogę jeszcze skorzystać z aplikacji kolejnej firmy, która daje możliwość pobrania historii, by ją później zaimportować do mojego programu księgowego. To oczywiście rodzi obawy o bezpieczeństwo i nie jest idealnym rozwiązaniem. Smutne to bardzo, bo w innym, małym i dużo mniej zinformatyzowanym banku potrafili udostępnić proste, ale wystarczające rozwiązanie. Tam można ustawić by informacja o odnotowanej transakcji była przesyłana na mejla lub sms.
Odpowiedz
0 Lajków
juniorek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2023
Wiadomość 1 z 3 (9 064 wyświetleń)

Re: ING Webservice

Przekazałam Twoją sugestię o wysokości opłat do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Co do powiadomień, u nas również możesz włączyć przesyłanie informacji o transakcjach w formie SMS - zrobisz to w zakładce: Administracja i narzędzia -> Administracja -> Ustawienia powiadomień.

W najbliższym czasie planujemy także udostępnić powiadomienia push na telefon o uznaniach i obciążeniach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (8 340 wyświetleń)

Re.: ING Webservice

Nie spodziewaj się wiele kolego, ten temat wałkowany jest na forum od lat Emotikon: Smutny

Żeby chociaż wysyłali mailem jakieś ustrukturyzowane zestawienie dziennych transakcji.
SMS dla systemów automatycznych jest bezwartościowy - tym bardziej powiadomienie PUSH.

Pani Karolino, dużo się pomylę, jeśli zapytam: czy ta sytuacja ma jakiś związek z tym, że sprzedajecie własną aplikację do księgowości, która o dziwo jest jakoś zintegrowana z kontem?
Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
37
11-04-2017
Wiadomość 3 z 3 (7 316 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Dostałam niestety odpowiedź, że pieniądze mogą być zablokowane do 30 dni, a w tym czasie odbiorca powinien rozliczyć płatność...

W jaki sposób ma to zrobić odbiorca (czyli cirle k) jak to ING odrzucił

...

08-11-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy