Odpowiedz

Finansometr

Dzień dobry,

Coś się popsuło w module Finansometr. Analizowane są jedynie operacje na koncie do dnia 04.09.2017. Wszystkie operacje po tym dniu nie są uwzględniane. Zmiana zakresu dat analizowanych operacji nie pomaga.

Odpowiedz
0 Lajków
dstr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 950 wyświetleń)

Re.: Finansometr

Chcielibyśmy to sprawdzić, dlatego prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
769
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Niestety ale jakoś nie przekonuje mnie taka argumentacja.

Po pierwsze, dlaczego blokowanie występuje na etapie logowania do aplikacji? Sugeruje to, że "analizie" podlega już proces logowania. Na podlin

...

01-03-2024
Re: Zajęcie komornicze

Chcielibyśmy to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mamy dostępu do informacji o Twoim koncie w systemie. Napisz proszę nas przez czat w Moje ING lub skontaktuj się z naszą infolinią. Nasi specjaliś

...

01-03-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Też odczułam ciarki żenady na widok "daaj mi tę noc". A potem otworzyłam apkę i ciśnienie mi się podniosło od scrollowania tych małych ikonek i omijania śmietnika z ofertami. Mam wrażenie jakby ta apl

...

01-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy