Odpowiedz

Finansometr

Dzień dobry,

Coś się popsuło w module Finansometr. Analizowane są jedynie operacje na koncie do dnia 04.09.2017. Wszystkie operacje po tym dniu nie są uwzględniane. Zmiana zakresu dat analizowanych operacji nie pomaga.

Odpowiedz
0 Lajków
dstr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 376 wyświetleń)

Re.: Finansometr

Chcielibyśmy to sprawdzić, dlatego prosimy napisz do nas przez Moje ING: Wiadomości -> Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 245 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy