Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Falszywe potwierdzenie przelewu.
07-07-2023 09:42
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry,
Czy jest możliwość weryfikacji tego potwierdzenia? Niby wysłany 5.07 ale pieniędzy nie dostałem na konto do teraz.
pozdrawiam
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-07-2023 10:52
Re: Falszywe potwierdzenie przelewu.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety, tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia, czy potwierdzenie jest autentyczne. Zwykle przelew krajowy idzie około 1 dnia roboczego. Jeżeli do tej pory nie otrzymałeś przelewu, to proszę, aby nadawca skontaktował się z nami w tej sprawie. Infolinia dla spółek jest czynna w dni robocze od 8:00 do 18:00. Numer kontaktowy to 32 357 00 24. Jeśli ma to być zapłata za jakiś towar, to nie wysyłaj go, zanim nie dostaniesz przelewu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość