Odpowiedz

Dostęp do konta osobistego i firmowego

Witam,

posiadam w ING dwa konta - osobiste i firmowe. W starym systemie miałam po zalogowaniu dostęp do obu kont, widziałam ile mam środków, mogłam przeglądać historię wybranego konta, robić między nimi przelewy, itd.

W nowej wersji widzę tylko jedno konto - albo osobiste, albo firmowe, w zależności co wybiorę w konfiguracji. Jeśli zmienię wyświetlane konto, muszę się zalogować ponownie, żeby je zobaczyć.

 

Oba konta mam na tym samym loginie i haśle, ale w ten sposób praca na obu staje się niemożliwa. Nie mówiąc o tym, że do konta firmowego nie mogę się dostać w żaden inny sposób, jak przestawiając konfigurację. Sprawdzenie, czy wpłynęły środki, ile ich mam na obu kontach jednocześnie jest niemożliwe.

W rezultacie przeważnie od razu po zalogowaniu przełączam się na starą wersję systemu.

 

Czy jest jakiś magiczny sposób, żeby mieć dostęp do obu kont jednocześnie? Może chociaż jest to w planach?

Bo na tę chwilę to jakiś dramat.

Odpowiedz
0 Lajków
Usagi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-05-2017
Wiadomość 1 z 2 (12 916 wyświetleń)

Re.: Dostęp do konta osobistego i firmowego

Możesz przełączać się między podglądem Twoich finansów firmowych i osobistych przez jedno kliknięcie:

- po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - w lewem górnym Osobiste / Firmowe,
- po zalogowaniu do aplikacji Moje ING mobile - po kliknięciu na menu (3 poziome kreski), a potem Osobiste / Firmowe.

Natomiast w konfiguracji zmieniasz to jaki chcesz mieć podgląd zaraz po zalogowaniu.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (12 848 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy