25-01-2017 14:30
Witam. W nocy próbowałem doładować sobie telefon za stówke, jednak przy potwierdzaniu przelewu pojawiał mi się komunikat:
"Doładowanie telefonu nie będzie zrealizowane. Spróbuj ponownie"
Pomyślałem, że jest to chwilowe i doładuję sobie teraz. Niestety dalej nie mogę. W historii doszedł mi wpis "-100zł", na szczęście zostało od razu zwrócone. Kiedy ten problem będzie rozwiązany?
26-01-2017 14:51
W dniu wczorajszym występowały problemy z doładowaniem telefonu. Problem ten został już rozwiązany. Przepraszam za powstałe utrudnienia.
28-01-2017 17:12
Witam mam dzisiaj ten sam problem co robic :-)
29-01-2017 09:32
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |