Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środków. Gdybym nie wiedział, gdzie takich rzeczy szukać zapewne odbijałbym się o infolinię. Jak na moje taka informacja powinna być przedstawiona użytkownikowi w ramach UX, a nie 'pod maską' w responsie.

Obraz sytuacji w zamieszczam w załącznikach.



Odpowiedz
0 Lajków
DamianD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (674 wyświetleń)

Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (628 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Tak można. Wtedy masz wakacje kredytowe jednak że wsparcia i tak wpływają środki. Jak masz np ratę 4000 wsparcia 2000 to w kolejnym miesiącu masz środki ze wsparcia 2000 i z nowego miesiąca kolejne 20...

29-05-2024
Fundusz wsparcia kredytobiorców (FWK) a wakacje kredytowe

Proszę mi powiedzieć, czy można łączyć wakacje kredytowe z Funduszem Wsparcia Kredytobiorców? Co się dzieje jeżeli jestem zwolniony z raty ze względu na wakacje kredytowe (na przykład za czerwiec) a m

...

29-05-2024
Re.: Kredyt hipoteczny_czas analizy

Drogie ING,

 

Na waszej stronie z czasami procesowymi pojawiła się ciekawa informacja, ze można skontaktować się z Expertem w Zespole Wsparcia.

 

W jaki sposób można otrzymać kontakt do takiego Experta? N

...

29-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy