12-04-2024 11:52
Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środków. Gdybym nie wiedział, gdzie takich rzeczy szukać zapewne odbijałbym się o infolinię. Jak na moje taka informacja powinna być przedstawiona użytkownikowi w ramach UX, a nie 'pod maską' w responsie.
Obraz sytuacji w zamieszczam w załącznikach.
13-04-2024 12:12
Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |