Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Próbowałem opłacić dzisiaj przez pośrednika (Autopay) US/ZUS i zderzyłem się z nic nie mówiącym błedem. Byłoby to okej, gdyby nie fakt, że serwer zwraca bardzo ładny przetłumaczony błąd o limicie środków. Gdybym nie wiedział, gdzie takich rzeczy szukać zapewne odbijałbym się o infolinię. Jak na moje taka informacja powinna być przedstawiona użytkownikowi w ramach UX, a nie 'pod maską' w responsie.

Obraz sytuacji w zamieszczam w załącznikach.



Odpowiedz
0 Lajków
DamianD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (646 wyświetleń)

Re: Brak informacji co poszło nie tak, choć jest opis w response

Dziękujemy za przesłaną opinię w tej sprawie 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (600 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?

 

O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn

...

21-05-2024
NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce

...

21-05-2024
Re.: Rata do dochodu a gospodarstwo domowe

Nie wyliczamy dochodów do wniosków oraz raty do dochodu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią +48 32 356 22 98.

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy