Bankowość internetowa

Odpowiedz
Highlighted

Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

Witam,

 

Mam następujący problem:

 

Z partnerką otworzyliśmy konto Direct, upoważnienie dla jedngo + 2 karty.

Problem polega na tym że gdy wejdziemy w bankowść internetową nie widzimy blokad na koncie z płatności kartą.

Saldo dostępne/bieżące także nie aktualizuje się do momentu zaksięgowania płatności.

Dodam że posiadam drugie konto direct w ING i tam wszystko jest wyświetlane na bierząco. Sprawdzałem czy nie ma problemu z ustawieniami filtrów, ale wszystko jest jak należy.

 

Spotkał się ktoś z takim problemem?

Odpowiedz
0 Lajków
acideu
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
18-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 616 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

@acideu Jeżeli transakcje, których nie widzicie, były zbliżeniowe, to faktycznie mogły ni pojawić się w blokadach. Może być sytuacja, że zapłacicie offline (terminal nie łączy się z naszym bankiem) i dopiero w momencie rozliczenia płatności księgujemy ją na koncie i wtedy jest widoczna. Jeżeli płatności były z PINem i nie widzicie blokad w historii konta, to proszę o przesłanie screena przez Moje ING -> Wiadomości. Sprawdzimy Waszą sytuację.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
507
101
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 582 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy