Bankowość internetowa

Odpowiedz

Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

Witam,

 

Mam następujący problem:

 

Z partnerką otworzyliśmy konto Direct, upoważnienie dla jedngo + 2 karty.

Problem polega na tym że gdy wejdziemy w bankowść internetową nie widzimy blokad na koncie z płatności kartą.

Saldo dostępne/bieżące także nie aktualizuje się do momentu zaksięgowania płatności.

Dodam że posiadam drugie konto direct w ING i tam wszystko jest wyświetlane na bierząco. Sprawdzałem czy nie ma problemu z ustawieniami filtrów, ale wszystko jest jak należy.

 

Spotkał się ktoś z takim problemem?

Odpowiedz
0 Lajków
acideu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 211 wyświetleń)

Re.: Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

@acideu Jeżeli transakcje, których nie widzicie, były zbliżeniowe, to faktycznie mogły ni pojawić się w blokadach. Może być sytuacja, że zapłacicie offline (terminal nie łączy się z naszym bankiem) i dopiero w momencie rozliczenia płatności księgujemy ją na koncie i wtedy jest widoczna. Jeżeli płatności były z PINem i nie widzicie blokad w historii konta, to proszę o przesłanie screena przez Moje ING -> Wiadomości. Sprawdzimy Waszą sytuację.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
528
104
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 177 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Dwa konta jednego użytkownika, dwa urządzenia

Czy jest możliwość ustawienia aplikacji ing w taki sposób, że mając dwa konta otwarte, mieć z jednego urządzenia podgląd na oba konta, a z drugiego już tylko jedno?

01-08-2021
Uruchomienie drugiej transzy

Witam. Mam pytanie dotyczące rozliczenia pierwszej transzy kredytu hipotecznego na budowę domu oraz wypłaty drugiej transzy. Czy zanim złożę wniosek o uruchomienie kolejnej transzy na portalu ING powi...

01-08-2021
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze...

Proszę, sprawdź czy Twoja reklamacja została już rozpatrzona.

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy