Bankowość internetowa

Odpowiedz

Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

Witam,

 

Mam następujący problem:

 

Z partnerką otworzyliśmy konto Direct, upoważnienie dla jedngo + 2 karty.

Problem polega na tym że gdy wejdziemy w bankowść internetową nie widzimy blokad na koncie z płatności kartą.

Saldo dostępne/bieżące także nie aktualizuje się do momentu zaksięgowania płatności.

Dodam że posiadam drugie konto direct w ING i tam wszystko jest wyświetlane na bierząco. Sprawdzałem czy nie ma problemu z ustawieniami filtrów, ale wszystko jest jak należy.

 

Spotkał się ktoś z takim problemem?

Odpowiedz
0 Lajków
acideu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-08-2017
Wiadomość 1 z 2 (7 283 wyświetleń)

Re.: Blokady z płatności karty - brak widoczności w systemie do momentu zaksięgowania.

@acideu Jeżeli transakcje, których nie widzicie, były zbliżeniowe, to faktycznie mogły ni pojawić się w blokadach. Może być sytuacja, że zapłacicie offline (terminal nie łączy się z naszym bankiem) i dopiero w momencie rozliczenia płatności księgujemy ją na koncie i wtedy jest widoczna. Jeżeli płatności były z PINem i nie widzicie blokad w historii konta, to proszę o przesłanie screena przez Moje ING -> Wiadomości. Sprawdzimy Waszą sytuację.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, czy podjął Pan już jakieś kroki w tej sprawie? niestety przez pułapkę banku jestem w tej samej sytuacji. Czy składał Pan już wniosek do sądu? Myslał Pan o postępowaniu przeciwko bankowi?

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Witam, mam niestety ten sam problem - jeszcze w mysl prawa przekazanie kwoty do 200 tys może stanowić darowiznę dla dziecka, czego akurat ja nie zamierzałam czynić i trzeba to wytłumaczyć w US. Czy ud

...

13-04-2025
Re.: OKO dziecka

Dzień dobry, Czy udało się Państwu dojść do porozumienia z bankiem? jakie środki Państwo powzięliście w tej sparwie? niestety zostałam w ten sam sposób złapana w ich oszukańczą pułapkę. jeśli będą Pań

...

13-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy