28-11-2016 05:45
Witam,
mam problem, gdyz przebywam za granica, a moj nr do autoryzacji stracil waznosc z powodu wygasniecia umowy z operatorem sieci komorkowej. Poinstruowano mnie o blokadzie konta i mozliwosci wyslania hasla na adres do korespondencji. Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia kiedy dokladnie otrzymam takie haslo? Nie jestem w stanie przelac zadnej kwoty na moje zagraniczne konto co jest dosc klopotliwe. Czy na pewno nie bedzie problemu ze wprowadzeniem nowego nr?
29-11-2016 06:34
Po zamówieniu koperty z kodem do ponownej aktywacji czas oczekiwania wynosi do około 14 dni roboczych.
Podczas ponownej aktywacji bankowości internetowej będziesz mógł podać nowy numer telefonu.
09-05-2017 23:39
09-05-2017 23:41
09-05-2017 23:50
Logowanie do bankowości elektronicznej nie jest w żaden sposób powiązane z logowaniem do Społeczności ING. Prosimy skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować. Przez forum nie możemy tego dla Ciebie wyjaśnić.
Dzień dobry,
otworzyłam konto Bonus na 7% na 3 miesiące z saldem początkowym 0 zł. Wpłaciłam 20 000 zł. Następnie po dwóch miesiącach wypłaciłam 15 000 zł poza bank ING, a na koncie Bonus pozostało 5 0
... 19-01-2025Próbuje załozyc konto mubi od 3 dni, za kazdym razem gdy na koncu jest zawieranie umowy pokazuje mi, ze rozpatrza moj wniosek, po czym przychodzi mail/sms ze niestety nie moga ustalic mojej tozsamosci
... 19-01-2025Nie, nie zmieni Ci się oprocentowanie, tylko nie będziesz miał możliwości skrócenia bardziej niż do daty ostatniej raty ze stałym oprocentowaniem. Np. robiąc nadpłatę w styczniu 2026 - czyli masz 59 r
... 19-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |