28-11-2016 05:45
Witam,
mam problem, gdyz przebywam za granica, a moj nr do autoryzacji stracil waznosc z powodu wygasniecia umowy z operatorem sieci komorkowej. Poinstruowano mnie o blokadzie konta i mozliwosci wyslania hasla na adres do korespondencji. Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia kiedy dokladnie otrzymam takie haslo? Nie jestem w stanie przelac zadnej kwoty na moje zagraniczne konto co jest dosc klopotliwe. Czy na pewno nie bedzie problemu ze wprowadzeniem nowego nr?
29-11-2016 06:34
Po zamówieniu koperty z kodem do ponownej aktywacji czas oczekiwania wynosi do około 14 dni roboczych.
Podczas ponownej aktywacji bankowości internetowej będziesz mógł podać nowy numer telefonu.
09-05-2017 23:39
09-05-2017 23:41
09-05-2017 23:50
Logowanie do bankowości elektronicznej nie jest w żaden sposób powiązane z logowaniem do Społeczności ING. Prosimy skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować. Przez forum nie możemy tego dla Ciebie wyjaśnić.
Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość.
27-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |