23-11-2017 22:06 | Edytowano: 23-11-2017 22:06
Co się u Was dzieje? Rozpoczyna się Black Friday, a tym czasem w kantorze ING nie można w chwili pisania postu kupić EURO!.
Widać komunikat "Kurs jest niedostępny".
Usługa jest niedostępna, wtedy, gdy jest najbardziej potrzebna.
Nie róbcie takich numerów, bo się klienci od Was odwrócą.
23-11-2017 22:18
Chciałbym Ci pomóc, jednak kantor nie działa całodobowo. Dyspozycje, które złożysz od poniedziałku do soboty do godz. 20.00, przeliczamy od razu.
Zlecenia wymiany, które złożysz po tej godzinie lub w niedziele i święta, przeliczymy w najbliższym dniu roboczym.
28-11-2017 12:46
29-11-2017 05:32
29-11-2017 12:18
Dziękujemy za przesłane uwagi. Skierowałam je do odpowiedniego zespołu.
Cieszymy się, że funkcjonalność karty zdała u Ciebie egzamin ![]()
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |