Odpowiedz

Automatyczne kategoryzowanie transakcji

Czy wiadomo kiedy zostanie rozwiązany problem z automatycznym kategoryzowaniem transakcji kartą i blikiem?

Problem utrzymuje się z mniejszą lub większą częstotliwością już dłuższy czas...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (3 318 wyświetleń)

Re: Automatyczne kategoryzowanie transakcji

Sprawdziliśmy to. Problemy nie powinny występować. Jeśli u Ciebie występują, proszę zgłoś nam to - napisz do nas wiadomość przez Moje ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 214 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy